Мапа сайту - "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Полонської міської ради Полонської міської об'єднаної територіальної громади
- Головна
-
Новини
- Онлайн-семінар професійної спільноти вчителів початкових класів
- Підготовка освітянських команд до запуску НУШ у 5-х класах.
- Зі святом!!
- Розмовний клуб "Картата хустинка"
- Реформа НУШ переходить на середні класи
- Український клуб «Картата хустинка» стартував
- Державний стандарт базової середньої освіти: структура та зміст
- Український клуб "Картата хустинка"
- Нарада фахівців психологічної служби
- Окреслюємо, плануємо...
- Природнича освітня галузь: мета, очікувані результати, досвід упровадження в пілотних класах
- Онлайн зустріч
- Лист МОН про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні
- Психологічна підтримка в умовах війни
- Онлайн зустріч професійної спільноти психологів та соціальних педагогів
- Оновлено сторінку "Скарбниця досвіду"
- Про електронні версії навчальних програм та підручників
- Тренінг для вчителів початкових класів
- Онлайн зустріч з професійною спільнотою вчителів-логопедів
- Майстер-клас «Підвищення якості природничої освіти, формування важливих життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження активних методів навчання»
- Фотогалерея
- Наша команда
- Контакти
- Партнерство
- Нормативно-правова база
- Підвищення кваліфікації
- Психологічна та інклюзивна підтримка
- Дистанційне навчання
- Професійний розвиток
- Психологічна майстерня для педагогів
- Скарбниця досвіду
-
Професійні спільноти педагогів
- Дошкільна освіта
- Початкові класи
-
Географія
-
Навчальний кабінет
- Інструкції з охорони праці для вчителів школи
- Про затвердження Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
- Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
-
Нормативна база, методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2021/2022 н.р.
- Побудова індивідуальної освітньої траєкторії розвитку педагога
- Інформаційний бюлетень «Безкоштовні програми та онлайн сервіси перевірки тексту на плагіат
- Інтернет сервіси в освітньому просторі
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
- Хмарні та інші освітні ресурси
- ЗНО та ДПА
- Педагогічний кейс
-
Навчальний кабінет
- Математика та інформатика
-
Біологія
-
ДПА і ЗНО
- Сучасні засоби та методи навчання під час підготовки учнів до ЗНО з біології
- Пробне ЗНО - 2021
- Офіційне відеороз'яснення завдань пробного ЗНО з біології
- Завдання + відповіді для контролю знань при підготовці до ДПА та ЗНО з біології
- Посібники на допомогу вчителю та учню при підготовці до складання ЗНО з біології
- Задачі з молекулярної біології
- Відеоуроки підготовки до складання ЗНО з біології
- Інформаційний бюлетень "Складання ЗНО та ДПА з біології в 2021 р".
- Інформаційний бюлетень "Особливості ЗНО-2021"
-
Нормативна база, методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо викладання природознавства, біології, біології і екології у 2021/2022 н.р..
- Побудова індивідуальної освітньої траєкторії розвитку педагога
- Інформаційний бюлетень «Безкоштовні програми та онлайн сервіси перевірки тексту на плагіат
- Інтернет сервіси в освітньому просторі
- Навчальні програми з біології 2020-21 н.р.
- Хмарні та інші освітні ресурси
- Як зробити урок біології цікавішим?(автор підручників, заслужений вчитель України, кандидат біологічних наук Р.В.Шаламов)
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
- Реалізація навчальної програми з біології в 2020-2021 н.р.
- Всеукраїнська учнівська олімпіада
-
Кабінет біології
- Інструкції з охорони праці для вчителів школи
- Про внесення Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
- Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
- Безпечне проведення занять у кабінетах природничо-математичного циклу
- Педагогічний кейс
-
ДПА і ЗНО
-
Трудове навчання
- Навчальний кабінет
- Педагогічний кейс
-
Нормативна база, методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання, технологій та креслення у 2021/2022 н.р.
- Хмарні та інші освітні ресурси
- Інформаційний бюлетень «Безкоштовні програми та онлайн сервіси перевірки тексту на плагіат
- Інтернет сервіси в освітньому просторі
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
- Методичні рекомендації щодо організації, проведення й оцінювання навчальних предметів технологічного циклу в умовах дистанційного навчання
- Оновлена навчальна програма (5-9кл.)
- Реалізація навчальної програми в 2020-2021 н.р.
-
Хімія
-
Кабінет хімії
- Інструкції з охорони праці для вчителів школи
- Про внесення Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
- Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
- Комплект інструкцій для проведення практичних та лабораторних робіт з хімії
- Комплект інструкцій для роботи в кабінеті хімії
- Нормативна база кабінету хімії
- Основні вимоги до кабінету хімії
- ЗНО та ДПА
- Педагогічний кейс
-
Нормативна база, методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2021/2022 н.р.
- Побудова індивідуальної освітньої траєкторії розвитку педагога
- Інформаційний бюлетень «Безкоштовні програми та онлайн сервіси перевірки тексту на плагіат
- Інтернет сервіси в освітньому просторі
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
- Хмарні та інші освітні ресурси
- Навчальні програми з хімії (7-11кл.)
-
Кабінет хімії
-
Фізика
-
Навчальний кабінет
- Про внесення Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
- Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
- Безпечне проведення занять в кабінетах природничо-математичного напряму
- Інструкції з охорони праці для вчителів школи
-
Нормативна база, методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2021/2022 н.р.
- Побудова індивідуальної освітньої траєкторії розвитку педагога
- Інформаційний бюлетень «Безкоштовні програми та онлайн сервіси перевірки тексту на плагіат
- Інтернет сервіси в освітньому просторі
- Хмарні та інші освітні ресурси
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
- Педагогічний кейс
- ЗНО та ДПА
-
Навчальний кабінет
- Бібліотекарі
- Практичні психологи, соціальні педагоги
-
Основи здоров'я
-
Нормативна база, методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо викладання інтегрованого предмета "Основи здоров'я" у 2021/2022 н.р.
- Інформаційний бюлетень «Безкоштовні програми та онлайн сервіси перевірки тексту на плагіат
- Інтернет сервіси в освітньому просторі
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
- Концепція розвитку охорони психічного здоров'я в Україні на період до 2030 року
- Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища
- Щодо створення бузпечних умов організації освітнього процесу
- Педагогічний кейс
- Навчальний кабінет
-
Нормативна база, методичні рекомендації
- Сторінка професійної спільноти педагогів дошкільної освіти
- Електронні версії підручників
- Анкета "Будьмо знайомі!"
- Форма для звернень
- Психологічна підтримка в умовах війни