Зростання педагога
Найвище добро, яке може здійснити людина – це вдосконалити свої можливості, щоб бути здатною служити людству. М. Філд . Важливими чинниками професійного зростання вчителя є прагнення до самовдосконалення, самоосвітня діяльність, що забезпечують розширення творчих можливостей, пізнавальних інтересів та формування творчої індивідуальності. Для того, щоб наблизити свій реальний образ до ідеалу, потрібно вміти керувати власним розвитком. Насамперед це означає уміння взяти на себе відповідальність за власне життя і професійну діяльність, вибудувати таку професійну освітню стратегію, яка б враховувала індивідуальні особливості, можливості, запити, задовольняла потребу в освіті, підвищенні кваліфікації в обраній сфері, інтелектуальному, фізичному, духовному розвитку. А це все передбачає оволодіння навичками самоорганізації і саморегуляції, виявлення сильних і слабких сторін, постійне формування в собі внутрішнього рушія особистісного зростання, яке є неодмінною умовою досягнення професіоналізму.
Безсумнівно, основними шляхами професійного розвитку є професійне навчання, розвиток кар'єри і самоосвіта педагога. Професійний розвиток веде до принципово нового способу життєдіяльності вчителя - творчої самореалізації в професії, яка дає змогу виявити свої індивідуальні і професійні можливості. Найкоротша формула професійної діяльності педагога - постійна праця, творчість, гармонія знань і почуттів, тобто рух, який не може бути без мети, спрямування на досягнення життєвого і професійного успіху, привабливої особистісної професійної перспективи.
07.05. 2021 року з вчителями трудового навчання проведено МЕЕТ- обговорення шляхів та можливостей професійного зростання педагога, розглянуто варіанти підвищення кваліфікації та подальші кроки педагогічної діяльності.