Створення мотиваційного освітнього середовища на уроках біології
Однією з проблемних рис шкільної біології є тенденція до постійного збільшення обсягу навчального матеріалу, невідповідності його віковим особливостям дітей, що викликає зниження інтересу до предмету. Навчальна програма перенасичена складним матеріалом, термінами, що демотивує школярів до вивчення предметів природничого циклу загалом. Тому мотивація має велике значення у викладанні біології, а організація навчального процесу повинна набувати нових рис, стати невимушеним процесом свідомої мотивованої діяльності, сприяти формуванню нового освітнього середовища. Таке середовище допомагають створити новітні інформаційно-комунікаційні технології. Вони підвищують ефективність роботи педагога, ефективність управління освітнім процесом, а водночас уможливлюють індивідуальний підхід до навчання. З метою підвищення ефективності сучасного уроку та мотиваційної сфери школярів, 29.12.2021р. проведено засідання творчої групи вчителів біології на тему "Методи викладання біології: як стати успішним вчителем".