Ролі класного керівника в парадигмі сучасної освіти
Усе життя ми виховуємо дітей, а вони – нас. Виховання і навчання є нескінченний процес. Гадаю, усі погодяться, що головною рушійною силою інноваційної виховної діяльності в закладі освіти є класний керівник. І хочемо ми того чи ні, однак, хоча діти й зовні схожі на батьків, але риси характеру вони значною мірою черпають від свого класного керівника. Саме від цієї людини залежить ступінь згуртованості дитячого колективу та формування загальнолюдських чеснот школярів. Вміння об’єднати навколо себе дітей – великий дар і велика робота. Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!
З метою надання допомоги класним керівникам, які у 2022/2023 н.р. працюватимуть з 5-ми класами НУШ, 17.01.2022р. проведено тренінг «Нові ролі класного керівника в парадигмі сучасної освіти».
Вікторією Зеленюк, керівником професійної спільноти надано рекомендації педагогам стосовно напрямків, форм, методів роботи класного керівника та ведення ділової документації.
Хочеться побажати усім класним керівникам вміло віднайти стежину до душі кожної дитини. Це сприятиме створенню комфортного психологічного освітнього середовища, стане основою зацікавленості учнів в навчанні, формування ключових компетентностей, досягнення високих результатів та всебічного розвитку дитини.