Заняття постійно діючого семінару вчителів хімії та біології на тему «Формування креативного мислення учасників навчального процесу в умовах модернізації традиційної освіти»
Креативність – це значною мірою рішення, яке будь-хто може прийняти, але насправді мало хто приймає, побоюючись, що соціальні наслідки такого рішення будуть надмірно серйозними. Тому-бо й надвзичайно важливо, щоб школа стимулювала учнів креативно мислити, посилюючи в них бажання креативити й послаблюючи побоювання щодо соціальних наслідків від цієї діяльності.
Неформальний зворотний зв’язок, постановка цілей, позитивні виклики, робота в команді, відносна свобода у виконанні завдань та належне визнання й стимулювання розробляти нові ідеї – усе це є передумовами середовища для креативності. І навпаки, жорстка критика нових ідей, прагнення зберегти статус-кво, небажання ризикувати перед вищим керівництвом і надмірний тиск часових обмежень є тими чинниками середовища, які можуть гальмувати креативність.
З метою обговорення даної теми, 20 квітня проведено заняття постійно діючого семінару вчителів хімії та біології на тему «Формування креативного мислення учасників навчального процесу в умовах модернізації традиційної освіти». В рамках семінарського заняття педагоги розробили ментальну мапу «Компетентності здобувача освіти», практикувалися в розробленні компетентнісно - орієнтованих завдань, проектуючи свою подальшу діяльність. Активно долучились учасники засідання і до практикуму «Візуальний і теоретичний матеріал для НМТ – 2023 з біології та хімії», уявивши себе на якийсь час здобувачами освіти та розв’язуючи різноформатні завдання.
Час промайнув швидко, в приємному колі однодумців з позитивними налаштуваннями та бажанням співпрацювати та творити.