ІІ блок занять Марини Кропельницької «Від простого до складного»
В інформаційному світі виграє той, хто вміє та хоче отримувати нову інформацію і вчиться використовувати її собі на користь.
Е.Тофлер.
Модель сучасного педагога нової школи передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися та самовдосконалюватися. Сьогодні ми розуміємо: бути професіоналом – означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку.
Відповідно до запитів професійної спільноти вчителів початкових класів Полонської ТГ, на базі центру професійного розвитку педагогічних працівників проведено черговий майстер-клас «Від простого до складного» Кропельницької Марини Антанасівни, вчителя початкових класів Полонського ліцею № 3 імені М.Свінціцького.
11 травня 2023 року проведено ІІ блок занять, впродовж якого розглянуто теми: «Веб-квести сучасний тренд НУШ: ідеї створення, використання» та «Комікси, як інструмент розвиток зв’язного мовлення для здобувачів освіти НУШ».
Марина Антанасівна наголосила, що одним із актуальних завдань сучасної школи є пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, спонукання до творчості, виховання школяра як життєво й соціально компетентної особистості, здатної застосовувати здобуті знання. Саме реалізація нових освітніх технологій, вміле використання їх можливостей в освітній діяльності вчителя допомагає досягти результату щодо впровадження сучасних методів та прийомів.
Щоденна підготовка вчителя до уроків потребує необхідності використання різноманітних онлайн-ресурсів.
На занятті Марина Кропельницька ознайомила з можливостями онлайн-ресурсів ToonyTool, Canva та показала етапи створення коміксу/мультфільму, презентацій, анімацій, афіш, створення графічного дизайну з їх допомогою.
Майстер-клас був корисним і повчальним для педагогів, оскільки вони поглибили свої вміння орієнтуватися в інноваційному середовищі, дізналися про сучасні освітні сайти, які дозволяють учителю початкових класів здійснювати методичну й навчальну діяльність, працювати дистанційно (у синхронному й асинхронному режимах).